Rozvoz

Naší hlavní činností je každodenní rozvoz obědů do firem ve Vsetíně a jeho blízkém okolí. Obědy se objednávají na týden dopředu, jídelní lístek je proto k dispozici celý předcházející týden, aby měl každý k výběru dostatek času. Jídelní lístek na aktuální i následující týden je k dispozici na našich webových stránkách, může být pravidelně zasílán na e-mail, nebo také vytištěný dovezen k zákazníkům. Objednávky na následující týden přijímáme nejpozději v pátek do 12.00 hodin, aby mohly být zpracovány již na následující pondělí. Upravit či změnit objednávku (např. při onemocnění zaměstnance) lze kdykoliv předem, nejpozději však v 7.00 hodin ráno v den dovozu a to nejlépe telefonicky či e-mailem.

Nádoby, ve kterých budeme obědy vozit si zvolí sám zákazník – firma. V případě, že Vaše firma nevlastní žádné nádoby na dovoz obědů, je možné tyto nádoby dlouhodobě zapůjčit (várnice, jídlonosiče).

Možné je také dlouhodobé zapůjčení mikrovlnné trouby.

Vyúčtování probíhá vždy zpětně za uplynulý měsíc a úhradu lze provést převodem na účet či v hotovosti. Přijímáme také všechny druhy stravenek.